Skip to main content
rowe logo
  • Shop
  • Produse
    • Uleiuri pentru motoare de curse
    • Uleiuri de motor
    • Motoare maritime şi staţionare de mari dimensiuni
    • Uleiuri pentru utilaje agricole şi de construcţie
    • Uleiuri pentru transmisii, instalaţii hidraulice centrale şi sisteme de direcţie
    • Uleiuri pentru vehicule cu două roţi
    • Uleiuri pentru ambarcaţiuni
    • Uleiuri clasice
    • Uleiuri industriale
    • Uleiuri pentru prelucrarea metalelor
    • Vaseline
    • Produse chimice de protecţie pe timp de iarnă
    • Lichid de frână
    • Aditivi, produse de îngrijit şi accesorii
    • Merchandising
  • Companii
  • Service
    • Știri
    • Ghid pentru uleiuri
    • Certificate
    • Newsletter
    • Liste de utilizare
    • Descărcări
    • Calculator pentru economisirea energiei
    • Lubrifiant ABC
    • ROWE INSIDE
    • Contact
    • Întrebări frecvent adresate (current)
    • ROWE Virtual Reality
  • Raise the Limit

DESCOPERIȚI
LUMEA

Contact
Ghid pentru uleiuri
Sustenabilitate
Shop

User login

Enter your username and password here in order to log in on the website

Login

Forgot your password?

Register here

Întrebări frecvent adresate

Acest fapt depinde în totalitate de producătorul vehiculului. În ultimii ani, aproape toți producătorii germani au introdus uleiurile de motor long life și, prin urmare, au extins intervalele de schimb al uleiului. Ca regulă generală trebuie să rețineți că aceste uleiuri nu duc la intervale mai lungi de schimb al uleiului la toate modelele mai vechi. Trebuie să contactați un atelier autorizat. Acestea pot oferi cele mai bune informații despre acest lucru.

Vâscozitatea este o măsură pentru rezistența la curgere a unui fluid. Cu cât vâscozitatea este mai mare, cu atât produsul este mai gros, cu cât vâscozitatea este mai mică, cu atât este mai subțire. Vâscozitățile mari formează pelicule de lubrifiere groase și protejează danturile și rulmenții, în mod fiabil, de uzură. Vâscozitățile reduse înseamnă, în special la uleiurile de motor, pierderi mai mici prin stropire, astfel o eficiență mai mare și, prin urmare, un consum mai mic de combustibil. La transmisiile manuale, forțele de schimbare a treptelor de viteze cresc odată cu creșterea vâscozității. Aceasta înseamnă o deteriorare a confortului schimbării treptelor de viteze.

Uleiurile de bază conferă lubrifianților proprietăți specifice esențiale, care se observă în mod clar în performanța produselor finite.

Uleiuri minerale: Compuși de hidrocarburi de diferite forme, structuri, tipuri și dimensiuni (VI: 80-95)

Uleiuri hidrocracate: Uleiuri minerale rafinate cu un grad mai mare de puritate și structură moleculară îmbunătățită (VI: 130-140)

Poli-alfa olefină (PAO’s): Produse de sinteză din petrochimie + compuși liniari de hidrocarburi construiți chimic (VI: 130-145)

Esteri sintetici: Compuși produși chimic de acizi organici cu alcooli, constând din molecule cu o formă, structură, tip și dimensiune definite (VI: 140-180)

Aditivii sunt adaosuri, respectiv substanțe active solubile în ulei care se adaugă la uleiurile de bază menționate. Aceștia schimbă sau îmbunătățesc proprietățile lubrifianților prin efecte chimice și/sau fizice.

Aditivi cu acțiune chimică:

  •     Detergenți
  •     Dispersanți
  •     Antioxidanți
  •     Aditivi de protecție la uzură
  •     Inhibitori de coroziune

Aditivi cu acțiune fizică:

  •     Ameliorator VI
  •      Aditivi anti-spumă
  •      Amelioratori punct de curgere
  •     Modificatori de frecare (reductori de frecare)
  •  

Valorile SAE se referă la clasele de vâscozitate ale lubrifianților auto standardizate de SAE (Society of Automotive Engineers).

Exemplu: SAE 0W tipizat drept un ulei de iarnă extrem de subțire, în prezent cea mai scăzută clasă de vâscozitate. În schimb, SAE 40 indică un ulei gros de vară. Un ulei multigrad, de ex. SAE 0W-40 se comportă ca SAE 0W în condiții de frig și ca SAE 40 la căldură. Astfel sunt acoperite atât criteriile de cerință pentru o pornire la rece la temperaturi scăzute, cât și cele pentru conducerea pe autostradă la temperaturi ridicate.

O vâscozitate mai scăzută la temperatură scăzută reprezintă o lubrifiere rapidă a motorului rece în timpul pornirii la rece și, în același timp, un consum redus de combustibil, o vâscozitate mai mare în zona caldă reprezintă siguranța peliculei de lubrifiant la temperaturi ridicate ale uleiului, dar și un consum mai mare de combustibil. Cu uleiurile moderne de motor, tendința este de a reduce vâscozitatea în continuare în zona caldă, pentru a obține o economie optimă de combustibil. Atunci când se utilizează fluide de bază sintetice de înaltă calitate, o vâscozitate redusă la temperatură ridicată oferă, de asemenea, o peliculă sigură de lubrifiere.

Prea mult ulei de motor într-un motor dăunează mediului și motorului. Dacă nivelul uleiului este prea mare, uleiul de motor poate face spumă și, astfel, își îndeplinește parțial sarcina de lubrifiere. În același timp, ceața de ulei este transportată amplificat în camerele de ardere și arsă acolo doar parțial. Pe lângă consumul crescut de ulei, componentele uleiului nears ajung cu fluxul de gaze în catalizator, al cărui efect este afectat pe termen lung, rata de conversie scade. Verificările periodice ale uleiului arată când și cât de mult trebuie să fie completat uleiul. Diferența dintre cele două semne de pe joja de ulei este de aproximativ 1 litru la majoritatea motoarelor. De aceea, cel mai bine este să completați cu 0,5 litri de ulei de fiecare dată când nivelul de ulei a scăzut între mijloc și minim.

În principiu, trebuie respectate întotdeauna informațiile furnizate de producătorii instalației de gaz și ale producătorilor de motoare. Dacă nu au fost furnizate informații, vă recomandăm un produs cu conținut redus de cenușă, așa cum este de ex. cel utilizat la vehiculele cu filtre de particule diesel. În orice caz, trebuie respectate aprobările corespunzătoare ale producătorului vehiculului.

În cazul recipientelor mici, durata de valabilitate minimă este de până la 60 de luni (depozitare într-un loc uscat și la temperaturi cuprinse între +5 și + 30 ° C fără lumina directă a soarelui și în recipientele originale nedeschise). Vă puteți păstra uleiul în mod optim, de ex. în pivniță –- nu in garaj!! Depozitarea recipientelor deschise nu trebuie să depășească șase luni.

Lichidul nostru de frână este nedeschis, are o durată de valabilitate de 24 de luni în recipientele noastre din plastic și 48 de luni în recipientele noastre din metal de la data îmbutelierii, dacă este depozitat corespunzător.

Produsele noastre ANTIFREEZE sunt nedeschise și, dacă sunt depozitate corespunzător, pot fi păstrate până la 60 de luni de la data îmbutelierii.

You are here:

  1. Service
  2. Întrebări frecvent adresate
ROWE Mineralölwerk gmbh
  • Produse
  • Companii
  • Service
  • Contact
  • Catalog de produse
Mai multe despre ROWE

ROWE Friends
ROWE Sports
 

 

Aspecte legale
  • Casetă tehnică
  • Protecția datelor
  • Termeni și condiții
  • AEB
  • Hartă site
ROWE Aspecte sociale

Certificat de
Sprijinim
  • Romanian

© 2022 ROWE MINERALÖLWERK GMBH